hari minggu pagi di Dago Car Free Day!

hari minggu pagi di Dago Car Free Day!

Bersantai BUKAN berarti malas-malasan!!!
wafel, yang di atasnya ada 1 cup es krim rasa vanilla..
@brussel’s spring

wafel, yang di atasnya ada 1 cup es krim rasa vanilla..

@brussel’s spring

Kalo hidup lu serius, mending di bikin santai aja

Di Bawah Gedung Traffic Light

Beginilah keadaan di jalan perempatan jalan braga, di bawah gedung traffic light. Di tengah hingar bingar lampu diskotik dan tembang yang terdenger dari setiap panggungnya, tertidur orang-orang yang membuat teras gedung-gedung sebagai tempat peristirahatan mereka. 

gotta start working before regretting it
I ain’t do denim, SAKA did
some of ‘em are damn true, some of ‘em, you’ll just see it on a movie..
brokenmoon:

konyol…lmao (via papertissue)

some of ‘em are damn true, some of ‘em, you’ll just see it on a movie..

brokenmoon:

konyol…lmao (via papertissue)

Reblogged from brisees lune
How can we learn to stand, if we never fall?

Swimming pool photography

Well, this is not my first underwater photography though, but this is the first post… so, here we go..

the story begins when we (student of product design department) was working on our last project that semester. Its kinda rough, cause it was 10 day left until the deadline.. hahahaha.. yeah, whatever..

suddenly, Raja invite us to go swimming at Horison Hotel, Bandung. So, we went there, brought some breakfast, air bed, and my under water camera..

'the students of product design department'

'the person behind the camera'

the air bed wasn’t just for suntanning, yet we were using it for RACE!!! yup we brought 2 air bed!!! the rules is simple, who ever got to the other side of the pool, wins!! How it works? we just paddle it up with our hands and legs.. it’s quite tiring y’know..

let’s see if I can upload other underwater photography other time..